Monday, May 18, 2009

salam semua...

assalamualaikum.......

tetiba rase cam nak wat blog....knape yea?
ntah le...adakah aku ketinggalan klu xde blog?hahha..
whatever aku bkan lah seorang yg celik IT sangat..tapi bukan buta IT tau!
rabun IT kot..serabun mata ku...hahha...

mane bleh aku x de blog..rumate kesayangan aku dah ade blog...dah la create time exam lak tuh...hahha...xpe2..rumate kesayangan ku sntiasa cool org nye..hehhe...pastu tambah2 lak zuzu ajak ku wat blog..lg la teruja nak create blog ni...

ok dah2..tu intro...
nak suh ku kenalkan diri ke?
nak knal aku ke?(tgh SS--->syok sendirik nih)
ape yg ku nak cte yea?
ntah le..no idea..huhu...

xtau nak knal kan diri cane,,hik3...
biarlah aku dgn dunia blog ku ini..hehhe...

wasalam:)

2 comments:

  1. sape la rumate kesayangan mu tu..
    cool sngguh deh...

    ReplyDelete
  2. dear, ak br reti nak bls komen,wakakkaka.. i take 1 year to rep ur komen...hahhaa....

    ReplyDelete